مصاحبه آرشیو خبر ها
ساری: به دنبال محک آمادگی ذهنی بازیکنان هستم

ساری: به دنبال محک آمادگی ذهنی بازیکنان هستم

 

تیم فوتبال یوونتوس که همراه با بازیکنان اصلی و تازه به خدمت‌گرفته خود امروز صبح وارد سنگاپور شد، فردا یكشنبه سی‌ام ژوئیه در استادیوم كالنگ (ورزشگاه ملی سنگاپور) به مصاف تاتنهام هاتسپر انگلستان می‌رود. به همین علت مائوریتسیو ساری به همراه ماتیا دشیلیو در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شدند و به پرسش خبرنگاران پاسخ دادند. در این کنفرانس خبری که عمده سؤالات راجع به بازی مقابل تاتنهام و شرایط تیم بعد از یک هفته تمرین بود، ساری گفت:

 

هدف ما ساختن تیمی با هویت منحصربه‌فرد است؛ می‌خواهیم از بازی فوتبال لذت ببریم. بازیکنانی که لذت بیشتری از بازی ارائه دهند، بیشتر در زمین حضور خواهند داشت. اینجا یک محیط بسیار آرام است و هرکس تعهدات خود را دارد. به عنوان یک تیم ایتالیایی ما در بالاترین سطح قرار داریم. اما در سطح اروپایی، 11‐10 تیم هم رده با ما وجود دارند و رویارویی با آنها قطعاً سخت خواهد بود.

 

ساری سپس راجع به مسابقه مقابل تاتنهام صحبت کرد و گفت:

 

طبیعتاً نمی‌توان انتظار دیدن بازی‌ زیبایی را داشت. شرایط آب‌‌‌وهوایی سنگاپور دشواری‌هایی را به‌وجود خواهد آورد. هر دو تیم به آمادگی کامل نرسیده‌اند، چراکه تمرینات برای رسیدن به سطح کامل آمادگی در حال انجام است. البته که ما از لحاظ آمادگی عقب‌تر از تاتنهام هستیم اما به شخصه بیشتر علاقه‌مندم تا آمادگی ذهنی بازیکنان را محک بزنم؛ چراکه آمادگی فیزیکی آنها در اولویت نیست. دلیخت نیز فردا بازی خواهد کرد.

 

در ادامه این نشست خبری، با توجه به سبک بازی ساری و پایبندی به سیستم 3‐3‐4، کریستیانو رونالدو و پست مورد نظر برای او موضوع سؤال قرار گرفت و سرمربی ایتالیایی بانوی پیر در مورد او اینطور صحبت کرد:

 

کریستیانو به عنوان وینگر چپ بازی را شروع خواهد کرد. اما او یک بازیکن توانمند است که در هر پستی می‌تواند بازی کند و حرکت او در قسمت‌های مختلف تأثیری بر کیفیت او ندارد.

 

با توجه به شایعات مطرح شده در خصوص بازگشت پاول پوگبا به یوونتوس، نظر ساری درباره این بازیکن نیز از دیگر سؤالات این نشست خبری بود:

 

من به پوگبا علاقه‌مندم اما در حال حاضر او بازیکن منچستیونایتد است. من مدیر اجرایی نیستم و نمی‌دانم اوضاع در این باره چگونه است.

 

آینده حرفه‌ای گونزالو هیگواین که این روزها در لیست خروجی بیانکونری قرار گرفته دیگر سؤالی بود که از ساری پرسیده شد:

 

من با هر بازیکنی که باشگاه در اختیارم قرار دهد کار می‌کنم. در حال حاضر هیگواین نیز در اختیار من است و 100 درصد در برنامه‌های من حضور دارد. اما اگر باشگاه تصمیم دیگری در خصوص او بگیرد، قطعاً با تصمیم باشگاه هماهنگ خواهم شد.

 

 

ماتیا دشیلیو که به همراه ساری در این کنفرانس خبری شرکت کرده بود، خاطرنشان کرد:

 

ما در مقایسه با سال گذشته تغییرات زیادی داشته‌ایم؛ از طرفی دیگر نیز شیوه کاری مائوریتسیو ساری کاملاً متفاوت است. در بازی فردا مقابل تاتنهام تمام تلاش خود را می‌کنیم تا آنچه را در هفته اول تمرین انجام دادیم به خوبی نشان دهیم. معتقدم انگیزه تیم بسیار بالاست و ما یک تیم بسیار قدرتمند همانند سال‌های گذشته هستیم. بازیکنان تازه وارد هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و کاملاً آماده‌اند تا به‌سرعت با تیم هماهنگ شوند.

 

گفتنی است دیدار یووه مقابل تاتنهام ساعت 16روز یکشنبه سی‌ام تیرماه در ورزشگاه ملی سنگاپور برگزار خواهد شد. این دیدار كه اولین بازی یووه در جام بین‌المللی قهرمانان (ICC) است، نخستین بازی بیانكونری تحت هدایت مائوریتسیو ساری نیز محسوب می‌شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: